Dagens mat = chokladpudding

Eftersom jag denna vecka har påsklov så innebär det att jag är ensam hemma. (Ellen, min lillsyster, pluggar i Karlstad och har således påsklov först nästa vecka).
   Och att vara ensam i ett stort hus medför att man får massor med oanande friheter. Tyvärr har jag mest bara suttit ute och läst på altanen vilket inte är överdrivet bra styrketräning. Fast å andra sidan krävs en viss styrka för att vända blad. 
   Maten har jag inte heller skött rätt bra då jag idag valde att äta något så onyttigt som chokladpudding.. och det i stora mängder. Om jag inte minns fel så gjorde jag 4 portioner, allt enligt förpackningens anvisning. 
   Jag blev rätt mätt och kände mig illa till mods efteråt - chokladpudding må vara gott men är inte särkilt nyttigt. Borde satsa på att lansera en mer nyttig chokladpudding, så att alla biffisar kan njuta med gott samvete. Kanske en chokladpudding med tillsatt proteinpulver? Det vore något.
   Imorgon och på torsdag ska jag jobba på Kronhallen, 08-18, och förse kunderna med frukt inför påsken. Det kommer bli jobbigt och långtråkigt och jag brottas redan med någon slags ångestattack inför det stundande arbetet. Härmed vill jag hälsa alla läsare (och Elin) en glad påsk om det nu skulle vara så att jag inte överlever min kommande, låånga, arbetspass.
/Adam

Kommentarer
Postat av: Maria

chokladpudding till lunch kanske vore något ;)glad påsk Adam!

2009-04-08 @ 19:00:16
URL: http://westhers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0