Det första diagrammet!

Okej, eftersom jag inte är en vän av tekniken och jag faktiskt hellre hade suttit och plottat in detta diagram på millimeterpapper, så kommer här ett aningen undermåligt diagram. Det saknar till och med enhet på y-axeln (minusgubbar!!!). Y-axels visar i alla fall höger arms omkrets mätt i centimeter. X-axeln visar som ni ser tiden och tanken med diagramet är att ni lättare ska kunna se utvecklingen för mig och Elin. Nya diagram (och förhoppningsvis lite bättre), kommer att komma upp då och då.  

Diagram över högerarmens omkrets (spännt och avslappnat tillstånd)


Nu väntar jag med spänning på att fjärde mätningens resultat kommer upp på bloggen. Ha det bra tillsvidare!
/Adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0