Efter gymnasiet: vattenyogainstruktör?

Efter en nästan helt träningslös vecka var jag igår (fredag) iväg till badhuset och gymmade. Kändes riktigt bra i kroppen efteråt när vi gick in till bassängerna för att simma. Jag simmade dock endast ett par längder, sedan gick vi till den varma undervisningsbassängen. Vi var nästan ensamma vilket kändes skönt då rörelsefriheten var maximal och när jag flöt runt och sprattlade i vattnet så kom jag på världens bästa idé: man kanske skulle bli vattenyogainstruktör efter gymnasiet. Det vore rätt coolt, bara flumma runt i vattnet och känna sig fri och lycklig och sånt. 
   På kvällen blev det utgång med Robin och Sebastian i Örebro där vi besökte Satin. Dock provade jag inte på den så kallade armveven som tidigare omskrivits här på bloggen. Satin var i alla fall ett trevligt ställe med bra musik. Heja Satin!
   Idag har min träning bestått i att jag var ute och promenerade med Ellen längs järnvägen. Vi beklagade oss bland annat över de affärer som byggts vid skolgärdet. Ha det bra!
/Adam
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0