Femte mätningen 14/4

Mätningarna blir bara mer och mer fyllda av ångest för varje gång. Ju längre tiden går, desto mer krav känner jag på mig att prestera. Och jag kollar innan mätningarna på mina små armar, som jag vanligtvis gillar, med avsmak. Trodde aldrig att livet som bodybuilder skulle vara så hårt.
Resultatet följde:
                                             Ospänd                                   Spänd
Elin                                       26,5 cm                                  27,0 cm
Adam                                   25,9 cm                                  27,6 cm

/Elin


Kommentarer
Postat av: soffia

det går inget bra märker jag! du behöver lite mer tennisexersis, nässlan.

2009-04-16 @ 18:02:01
URL: http://fifique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0