I've got the power!

Nu är FN-rollspelet, som jag för övrigt varit med och arrangerat, över och det känns lite skönt. En sak mindre att tänka på.
   Igår, så fort jag kom hem från rollspelet, gick jag till badhuset med Sebastian för att gymma. Väl framme mötte vi Malin som jobbade i cafeterian fast inte verkade ha särskilt mycket att göra. I alla fall, jag köpte ett gymkort med 10 pass på. Det du Elin! Och min förhoppning är att alla pass ska vara avverkade innan den 10 Juni, a.k.a. dagen då vi tar studenten.
   I gymmet körde vi bänkpress m.m., vilket var behövligt. Jag lyckdes, tro det eller ej, att lyfta mer än bara stången - något som jag aldrig tidigare orkat (eller snarare försökt mig på). 
   Idag har jag jobbat 7-14 med att plocka frukt vilket man också blir rätt stark av. Och så här när påsken närmar sig så köper folk mycket potatis = effektiv träning att plocka med (förutsatt att det är potatis i påse). Jag ska dessutom jobba till veckan; både Onsdag och Torsdag, 08-18.
   Snart stundar Sanjas födelsedagskalas och imorgon funderar jag på att besöka vårsalongen. Hur går det med träningen Elin?
/Adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0