Påsktennis

För att fira (?) Jesu död och korsfästelse spelade jag och min vapendragare Sofia en mycket rafflande påsk-tennismatch imorse. Jag hann inte mer än att svälja min näringsrika frukost bestående av yoghurt och müsli innan Sofia plingade på dörren. Vi slog smashar, backhands och forehands i någon timme innan vi tröttnade och plockade tussilagos istället. På köpet fick vi några tioåriga kompisar som ville leka med oss.Tror förövrigt att tennis är sporten för mig, lagom jobbigt och lagom lyxigt.
  Var också ute på en timmes löptur i Bråten på onsdagen. Det var jävulskt jobbigt, men p3 Lab hjälpte mig igenom det. Finns inget bättre musikprogram faktiskt, riktigt peppande låtar och så lite mellansnack så man får ta igen sig. När jag sedan kom hem körde jag ett kort styrkepass med p3 Live Session där Anna Järvinen var artisten för dagen. Vill p3 förresten ha en ny recensent? Jag tar gärna på mig den rollen.
  På Brickan i torsdags upptäckte jag ett roligt fenomen, många är väldigt intresserade av min armstyrka. Har då aldrig haft så många som vill klämma på mina armar som jag har nu. Känner du likadant Adam? Glad Påsk!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0