Muhammed-Suns återkomst

Bloggandet på sista tiden visar hur mycket jag också tränat, alltså minimalt. Här kommer en kort sammanfattning av den senaste tidens träning;
På tisdagen och onsdagen gick jag en timmes rask promenad. I torsdags sprang jag runt med en mick på FN-rollspelet och serverade mat till de små delegaterna. Igår var jag också mick-tjej, och på kvällen var det dans-dans-dans på Wickan. Dj-Linus levererade och det var kul att se Muhammed-Sun igen. Markus Krunegård var det heller inget fel på. Sen bar det av hemmåt, med en liten omväg för att inte Alexander skulle bli våldtagen av någon gammal gubbe.
  Idag har det varit vilodag ute i solen med Per Hagman. Jag vet inte vad morgondagen bjuder på, men känner på mig att det kommer bli en bra träningsdag.
/Elin


Kommentarer
Postat av: sofia

linkade leverade fina grejer och jag blev så förvånad över muhammed sun,haha! herregud

2009-04-06 @ 10:03:42
URL: http://fifique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0