Fjärde mätningen 30/3

Vi fick tips om att pumpa precis innan mätningen för bättre resultat. Då är musklerna fyllda med blod, och det är lättare att spänna dem. Och eftersom vi är villiga att prova vad som helst, gjorde vi det. Vi körde 20 armhävningar var uppe i C-huset med Sebastian som våran övervakare. Efter det var vi redo att mäta.

Resultatet följde:
                                             Ospänd                                   Spänd
Elin                                       25,8 cm                                  27,1 cm
Adam                                   25,0 cm                                  27,0 cm

/Elin


Kommentarer
Postat av: Maria

ojojoj Elin! Jag är imponerad måste jag säga. Adam får se till att bättra sig om han ska ha någon chans mot dig ;)

2009-04-01 @ 21:17:03
URL: http://westhers.blogg.se/
Postat av: Maria

min kommentar kom visst inte fram men jag måste säga att jag är imponerad Elin! Adam får ligga i om han ska kunna slå dig ;)

2009-04-01 @ 21:18:59
URL: http://westhers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0