Optionsklausuler och överskottsenergi

Jag och affärsjuridiken är för tillfället nästan oskiljaktliga. Försöker lära mig något om så intressanta saker som optionsklausuler och fastighetsrätt. (Tro det eller ej, jag var faktiskt ironisk där). Kände dock ett behov av en liten rast innan jag fortsätter mitt intensivpluggande.
   Idag har jag ätit kyckling, ruccolasallad och någonting som tydligen heter moghrabhia. (Låter lite afrikanskt). Det var faktiskt riktigt gott även om det inte smakade överdrivet mycket. Hoppas att den där afrikanska grejen är bra för muskelmassan. 
   Känner mig för tillfälelt inte alls trött då det känns som om jag druckit hinkvis med ekologiskt rabarber och vaniljte. Smaskigt! Så nu känns det som om jag skulle kunna göra både en och två armhävningar (på fötterna!). Får väl se till att göra det sen när jag är klar med pluggandet så att jag blir av med lite energi. Ni kan inte se det, men jag är alldeles spattig och jobbig och har supermycket överskottsenergi just nu och gör såna där dampiga saker som att röra på benet upp och ner med hög frekvens. 
   I alla fall, nu är det back to buisness som gäller för det är ju trots allt affärer jag ska studera.
   Förresten Elin, jag tror jag vet vilken brunn du menar. Det är den som är lite utanför B-huset va? Jag brukar jämt trampa på den.
/Adam 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0