Dagens ungdom.

Grattis Elin! Jag vil någ bli förfatare istellet, fikk okso myke väl godkent po Svänska B skriftliga.
   Har förövrigt vunnit en lingvinisktisk fight mot Leo idag, det gällde hur man uttalar ordet serenad. Det uttalas som det låter och jag hänvisade dessutom till dess etymologiska ursprung. Synd bara att mitt intresse för träning inte är lika stort som det för språk.
   När jag tidigare idag var ute på en liten löparrunda upptäckte jag till min förvåning att döma ett huliganiskt gäng ungdomar, varav en utav dem gjorde armhävningar på asfalten medans de andra tittade på. Kände nästa för att göra honom sällskap men gänget verkade allmänt skräningt och en utav personerna kastade en mobiltelefon mot marken så att den föll i bitar. Då beslöt jag mig för att bara passera. Dagens ungdom.
   Armhävningar blev det i alla fall sen när jag kom hem, och de var ordentligt utförda dessutom. Att det sedan endast var fem stycken tycker inte jag har så mycket med saken att göra.
   På fredag blir det förhoppningsvis gymmande på badhuset med Sebastian. Hur går det med träningen Elin?
/Adam

Kommentarer
Postat av: sofia

skönt att ni börjar uppdatera igen. men tycker elin ligger lite på latsidan! (inte med pluggandet då)

2009-05-07 @ 21:47:16
URL: http://fifique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0